Expertiza câștigată prin 40 de ani în domeniul înfrumusețării

Expertiza câștigată prin 40 de ani în domeniul înfrumusețării

Timp de 40 de ani, Guinot are o misiune de a face femeile mai frumoase prin utilizarea celor mai exclusive si inovatoare metode de tratament.

La Guinot, expertiza terapeuților profesioniști de frumusețe și tratamentele Guinot se combină pentru a obține rezultate vizibile instantanee.​

Fiul unui chirurg plastic, CEO-ul Guinot, Jean-Daniel Mondin, a studiat Farmacia și a obținut un doctorat.

Pe baza acestei expertize, el a redefinit „cosmeticele” cu propria sa viziune unică și rădăcinile medicale.

Fiind unul dintre puținii oameni din întreaga lume cu pregătire științifică pentru a conduce o companie de produse cosmetice, a creat un laborator de înaltă tehnologie care respectă standardele farmaceutice precise.

Din sala sa de tratament VIP, salonul de înfrumusețare de la Hotel George V din Paris a început să ofere tratamente exclusiviste cu Guinot, mai ales Hydradermie, către VIP-urile străine care vizitează Parisul. Această locație de prestigiu este locul în care s-a născut brandul și reputația sa a fost construită inițial din cuvânt!

Guinot a ales salonul de înfrumusețare drept singurul loc profesional unde metodele sale de tratament ar putea fi efectuate în mod corespunzător de către terapeuți de frumusețe calificați.

Femeile au considerat că salonul este un loc profesionist în care terapeutul este ca un „medic de frumusețe”, care prescrie cel mai potrivit produs pentru pielea lor.

Astăzi, Guinot a devenit cel mai important brand de salon.

Se bucură de o prezență internațională: 11.000 de saloane în 70 de țări din întreaga lume, inclusiv 1.800 de saloane în Franța care oferă tratamente și produse exclusiviste Guinot recomandate și prescrise de terapeuți de înfrumusețare.

Articolul următor >> Salonul, sala de tratament
Comentarii

Vă rugăm să vă conectați pentru a comenta. Autentificare